Alle diensten van Admi & Advi
Ons administratie kantoor verzorgt alle diensten die u nodig heeft als ondernemer. Van schoenendoos administratie met achterstand tot en met het inrichten van een zeer moderne online administratie, u bent bij ons administratiekantoor aan het goede adres. Hieronder vind u een aantal van onze werkzaamheden nader beschreven.
Boekhouding
Volledige of gedeeltelijke verwerking van uw gehele administratie, voor ondernemers die hun administratie geheel willen uitbesteden of juist een heleboel zelf willen doen.
Salaris administratie
Uw loonadministratie kunnen wij geheel verzorgen voor een vast bedrag per loonstrook. Papieren rompslomp heeft u daar niet meer aan, want dit verloopt geheel digitaal! Alle benodigde “papieren”zoals de salarisstrook krijgt u als PDF in uw postvak afgeleverd en kunt u zo doorsturen aan uw medewerkers.
Belasting aangiften
Ons kantoor verzorgt voor u alle mogelijke belastingaangiften, natuurlijk de aangifte inkomstenbelasting (ook IB genoemd), aangifte omzetbelasting (ook OB of BTW genoemd), aangifte loonheffingen en aangifte vennootschapsbelasting (ook VPB genoemd).
Startende Ondernemer
Als startende ondernemer wilt u natuurlijk graag snel wegwijs worden in het woud van regelgeving, maar ook praktische tips krijgen hoe je bepaalde zaken aan kunt pakken. En natuurlijk wil je vanaf het eerste moment een solide administratie die je laat zien hoe het gaat met uw bedrijf!
Contact
Admi & AdviJufferstraat 1-D (hoofdkantoor)
1508 GE Zaandam
+31 (0)75 - 6 145 233
info@admi-advi.nl